Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine commIT.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino commIT.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Računalniške storitve commIT, Vid Kovačič s.p., Vrtna ulica 20, 9250 Gornja Radgona,  matična številka: 3429598, davčna številka: SI92430520, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali commIT.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine commIT.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med commIT.si in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na commIT.si.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na Računalniške storitve commIT, Vid Kovačič s.p.

  1. Vrste uporabnikov
    Z enkratnim vpisom v spletno trgovino commIT.si prek elektronske pošte postane obiskovalec gost commIT.si, s potrjeno registracijo v spletno trgovino commIT.si pa postane član commIT.si. Tako gost kot član commIT.si (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini commIT.si.
    Obiskovalec lahko registracijo za člana commIT.si opravi tako prek spleta, enkratni vpis kot gost commIT.si pa je omogočen samo prek spleta.
    Ob registraciji v spletno trgovino kot član commIT.si pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana commIT.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
    Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
    Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@commit.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
    Nakup določenih artikov, ki so na zalogi na prevzemnem mestu commIT.si, je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino commIT.si in sicer po Redni ceni.
  2. Dostopnost informacij
    commIT.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
    podatke o podjetju commIT.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
    kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
    dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
    cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
    način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
    časovno veljavnost ponudbe,
    rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
    pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  3. Ponudba artiklov
    Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba commIT.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
    Cena v spletni trgovini commIT.si je prikazana kot Spletna cena ter Redna cena. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike commIT.si (to je za uporabnike, ki commIT.si zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik commIT.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član commIT.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost commIT.si. Na prevzemnem mestu so posamezni artikli na voljo za nakup ter sta na njih prikazana Redna cena in Spletna cena.
    Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani commIT.si ali gosti commIT.si in želijo kljub temu opraviti nakup v poslovalnici commIT.si
  4. Naročilo
    – Kupec na spletni strani www.commit.si izbere željeni artikel in ga potrdi pritiskom na ikono »Dodaj v voziček«.
    – Odpre se pojavno okno s tekstom »Izdelek je bil uspešno dodan v vašo košarico«. Kupec lahko nadaljuje z nakupovanjem drugih artiklov ali pa pritisne na ikono »Na blagajno« za začetek postopka zaključevanja nakupa.
    – Naslednji korak je Povzetek vozička, v katerem so artikel, njegova cena, dobavni rok ter količina, ki jo kupec lahko spremeni. V tem koraku lahko kupec s pritiskom na ikono »Smetnjak« odstrani artikel, nadaljuje z nakupovanjem ali se pomakne na naslednji korak, ikona »Nadaljuj na blagajno«. Možen je tudi vnos promocijske kode. Promocijske kode se med seboj lahko izključujejo.
    – V koraku Prijava ima kupec možnosti kreiranja novega računa ali vpisa v že obstoječi račun. V primeru, da kupec kreira nov uporabniški račun, se odpre pojavno okno, kamor kupec vpiše svoje podatke (ime, priimek, naslov, telefonska številka, elektronski naslov in geslo). Potrditveno elektronsko sporočilo prejme kupec na vneseni elektronski naslov.
    – V koraku Naslov izbere kupec naslov za račun in naslov za dostavo, možen pa je tudi vnos komentarja ob naročilu.
    – V koraku Dostava kupec izbere osebni prevzem ali dostavo na vneseni naslov. Kupec se mora pred nadaljevanjem nakupa strinjati s pogoji poslovanja. S pritiskom na ikono »Nadaljuj na blagajno« se kupec pomakne na naslednji korak.
    – V koraku Izberite plačila kupec izbere plačilo.
    – V koraku Plačilo je viden povzetek naročila. Za potrditev naročila je potrebno pritisniti ikono »Potrjujem naročilo«. S tem je naročilo zaključeno, kupec prejme na vpisani elektronski naslov potrditev svojega naročila.
    – Ko je blago pripravljeno za prevzem (v primeru, da je kupec označil osebni prevzem) oziroma, ko se blago odpremi (v primeru, da je kupec označil dostavo po pošti), se kupca obvesti z SMS sporočilom in elektronskim sporočilom. Račun je fizično priložen naročenemu blagu.
    – Kupoprodajna pogodba med kupcem in spletno trgovino www.commit.si je sklenjena v trenutku oddaje naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in pogoji določeni in veljajo tako za spletno trgovino kot tudi kupca. Kupoprodajna pogodba (elektronsko sporočilo z naslovom »Zahvaljujemo se vam za nakup v spletni trgovini www.commit.si) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja commIT, Vid Kovačič s.p.. Kupec lahko pridobi izpis kupoprodajne pogodbe na sedežu podjetja commIT, Vid Kovačič s.p. tako, da pošlje zahtevek po elektronski pošti na info@commit.si.
  5. Načini plačila
    commIT.si omogoča naslednje načine plačila:- z gotovino ob prevzemu*
    – z nakazilom na račun  commIT.si po ponudbi/predračunu
    – s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, BA Maestro)
    – s PayPal elektronskim plačilom.V poslovalnici commIT, Vid Kovačič s.p., je možno plačilo z gotovino ali s s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, BA Maestro,Visa). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@commit.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
  6. Izdaja računa
    commIT.si po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema v poslovalnici prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
    Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
  7. Cene
    – Spletna cena
    Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike commIT.si, ki so commIT, Vid Kovačič s.p. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik commIT.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član commIT.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost commIT.si.
    – Redna cena
    Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na sedežu podjetja commIT, Vid Kovačič s.p.. Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi na sedežu podjetja opravijo registracijo za člana commIT.si ali oddajo naročilo kot gost commIT.si in s tem, ko commIT, Vid Kovačič s.p. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene. Pri nakupu na sedežu podjetja ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov, promocijskih kod ipd.Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki.
    Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
    Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
    Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo commIT.si kupcu omogočil odstop od nakupa.
    Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocojska koda se seštevata.
    Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
    Na sedežu podjetja commIT, Vid Kovačič s.p. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine commIT.si. Vse objavjene cene vsebujejo DDV.
  8. Plačilne in kreditne kartice
    V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:- plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
    – po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo commIT.si.
  9. Darilni bon commIT.si
    Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec commIT, Vid Kovačič s.p. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec commIT, Vid Kovačič s.p. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine commIT.si.Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini commIT.si. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. V primeru večjega naročila darilnih bonov lahko svoje povpraševanje pošljete na info@commit.si. V tem primeru je možnost plačila po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 3 mesece od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
    Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.Uporaba darilnega bona:Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
    V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.
    Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
    Nato samo še oddate spletno naročilo.
    Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več darilnih bonov in promocijskih kod, medtem ko se koda za popust lahko vnese samo ena. Vse našteto tekom oddaje spletnega naročila enostavno vpišete tako, da posamezne kode ločite s presledkom ali vejico.
    Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.
  10. Koda za popust
    Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine commIT.si in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.Uporaba kode za popust:
    Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
    V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, jih v polje vnesite istočasno in jih ločite z vejico ali presledkom. Nato kliknite gumb Uporabi.
    Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
    Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
    Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat
  11. Postopek obveščanja o nakupu
    1. commIT.si naročilo
    Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti in SMS sporočilu, da je naročilo sprejeto. Članu commIT.si so na spletni strani commIT.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. commIT.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. commIT.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih commIT.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je commIT.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do commIT.si. Prek elektronske pošte commIT.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči commIT.si, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj commIT.si ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko commIT.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. commIT.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih commIT.si nima na zalogi v lastnem skladišču.
    2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
    commIT.si v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in SMS sporočilu obvesti kupca. commIT.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 059 113 529 ali po e-mailu na naslov info@commit.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
  12. Nakup za pravne osebe
    Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na sedežu podjetja, izdaja računa na pravno osebo ni možna.
    Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
    Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja commIT.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.Spletna trgovina commIT.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
    – z gotovino ob prevzemu*  (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
    – z nakazilom na račun upravitelja commIT.si po ponudbi/predračunu
    – s plačilno oziroma kreditno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro)
    – odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun commIT.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
  13. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
    Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
    Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@commit.si. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov bo uporabniku poslan po elektronski pošti.
    V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: Vrtna ulica 20, 9250 Gornja Radgona ali ga osebno prinese na sedež podjetja.
    Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
    Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z istim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.
    Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne istim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.
    V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
    Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
  14. Garancija
    Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo prejmete po elektronski pošti.Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira commIT.si, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
  15. Stvarna napaka
    Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
    – artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
    – artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
    – artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
    – je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.Kako se preverja primernost artikla?
    – Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.Kako se stvarno napako uveljavi?
    – Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
  16. Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
    Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: commIT, Vid Kovačič. s.p., Vrtna ulica 20, 9250 Gornja Radgtona. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine commIT.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
  17. Artikli z odprto embalažo
    Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni, na commIT.si in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).Vrnjene artikle v commIT.si pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.Tip pomankljivosti artikla z oznako Odprta embalaža
    – Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
    – Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
    – Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
    – Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
    – Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  18. Dostava
    Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca commIT.si je Pošta Slovenije, vendar si commIT.si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.
  19. Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)
    Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na sedežu podjetja. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).
  20. Varnost
    commIT.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
  21. Varovanje osebnih podatkov
    commIT.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.commIT.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov commIT.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s commIT.si.commIT.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.Za goste commIT.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov commIT.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z commIT.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
  22. Komunikacija
    commIT.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.Oglasna elektronska sporočila commIT.si bodo vsebovala naslednje sestavine:- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    – pošiljatelj commIT.si bo jasno razviden,
    – različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    – jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    – željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo commIT.si izrecno spoštoval.Oglasna sporočila commIT.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
  23. Ocene, mnenja in priporočila
    Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.commIT.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih commIT.si pregleda. commIT.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni commIT.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in commIT.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. commIT.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu commIT.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na commIT.si.
  24. Omejitev odgovornosti
    commIT.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da commIT.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo commIT.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.commIT.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. commIT.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. commIT.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.commIT.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih commIT.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
  25. Pritožbe in spori
    commIT.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. commIT.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.V primeru težav se kupec s podajalcem commIT.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 059 113 529 ali po elektronski pošti na info@commit.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@commit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.commIT.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si commIT.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.Izvensodno reševanje potrošniških sporovSkladno z zakonskimi normativi commIT, Vid Kovačič s.p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.commIT.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!