Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi na sedežu podjetja) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 0,99 €.

Paket gre od nas še isti dan

Artikli, naročeni na commIT.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Če so artikli na zalogi na sedežu podjetja, gredo na pot običajno še isti dan.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja na Vrtni ulici 20, 9250 Gornja Radgona.

Če je artikel na zalogi, ga lahko z oddajo spletnega naročila, ki je potrjeno najkasneje do 12.00 ure, lahko še isti dan prevzamete tudi na sedežu podjetja. Predvidoma po 14. uri boste o osebnem prevzemu obveščeni preko e-pošte ali SMS-a.

Strošek dostave

Dostava naročil s Pošto Slovenije se obračuna znesek po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 0,99 €.

Brezplačna dostava

Nekateri artikli zagotavljajo brezplačno dostavo, kar je jasno označeno v katalogu trgovine. Brezplačna dostava velja za klasično dostavo, posebna dostava pa se obračuna po zgoraj veljavnem ceniku. V primeru, da poleg artikla z brezplačno dostavo naročite še druge artikle in izberete odpremo naročila hkrati, je dostava še vedno brezplačna. Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 0,99 €.

Dostava kamorkoli

Naš partner pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. Če v četrtem koraku oddaje spletnega naročila izberete ”Odprema celotnega naročila hkrati” vam bomo naročilo poslali v eni pošiljki. V primeru, ko izberete ”Odprema razpoložljivih artiklov.” pa bo pošiljka odpremljena v več pošiljkah.

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo s Pošto Slovenije vam bomo strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki.

Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, pri artiklu aktivirajte sledilca s klikom na gumb “Zanima me”. Ko bo artikel ponovno dobavljiv, vas bomo o tem obvestili preko e-pošte.

Če boste nekaj dni odsotni, lahko v četrtem koraku pri dostavi v meniju označite tudi željeni datum odpreme vašega paketa. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne poslan na navedeni naslov.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Datum dostave preko DPD-ja pa ob oddaji spletnega naročila izberete in označite vi. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 059 113 529 ali pošljite elektronsko pošto.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.